lördag, maj 16, 2015

Fototriss del 302: Svartvitt


När jag sitter och skriver det här har det varit en sån grå och trist dag att det knappt synts nån skillnad om man fotat i färg eller svartvitt. Och så kom jag in på det tema jag valde för denna vecka.

VECKANS TEMA...
... är SVARTVITT. Motiven kan vara vad som helst, men färgbilder är alltså bannlysta denna vecka. Nu är det svartvita foton som gäller! :)

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Ni kan även vara med i Fototriss på Instagram. Där ska ni använda hashtaggen #fototriss_svartvitt på de bilder ni lägger upp på temat. Följ @Fototriss på Instagram för att läsa mer.

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 302: SVARTVITT

4 kommentarer:

Anni sa...

Ser att du varit på Stockholms vackraste tunnelbanestation! Där passar det onekligen utmärkt att fotografera i svartvitt.

Arja sa...

Halloj!
Läckert foto i s/v :O)

Anonym sa...

Hej
Vore det inte bra att säga till eller kanske hellre blockera http://lafotografiaefectistaabstracta.blogspot.com.es?? Visst kan väl bilderna vara fina, men de hänger aldrig ihop med tema och regler. Vilket betyder att den som lägger upp dem har NOLL respekt för fotoutmaningen och gör det enbart för att trycka ut sina bilder oavsett konsekvens.
Hans bilder trycks ut i alla möjliga utmaningar och de stör alltid i sin brist på att höra till.

Musikanta sa...

Hej!
Det gick lite hastigt till med mitt inlägg till temat och jag glömde alldeles bort att det måste vara EGNA bilder - i det är fallet omgjorda till svartvita - som får vara med. Jag ber dig därför vänligen att genast ta bort länken till mig från din lista.

Vänliga hälsningar från Ingrid/Musikanta.