lördag, januari 17, 2015

Snart dags för säsongsstart igen

God fortsättning på fotoåret alla trissare!

Idag skulle Fototriss ha startat igen efter juluppehållet, men tyvärr kraschade min dator igår när jag jobbade med inlägget. Jag har även problem när jag försökt fixa det via mobilen idag, det är problem att få till bilder och länkningsfunktionen,, så tyvärr skjuts nystarten lite framåt. Jag ska se om jag kan få igång det till i morgon, så håll ut och titta in här i morgon igen :)

Hälsningar Helena

7 kommentarer:

cissi sa...

Det ska jag absolut göra! :)
Hoppas det ordnar sej med datorn!

KajsaLisa sa...

Kul, vi har saknat dig, men ha ingen prestationångest, det startar när det startar.

eivorsfotoutmaningar sa...

Så skönt, jag började tro att du var indisponibel. Inget värre än en datakrasch.

kariogjon sa...

Godt nytt år til deg også! Følger med!

Vi i Kasperian sa...

Kollegial kraschhälsning...
Lycka till, klart vi också tittar in igen. När Telia oss så tillåter... :)

Annemor sa...

Du er savnet, men ikke stress.
Godt nytt år, forresten
Mormor

Benita / Livsturisten sa...

Håller tumme för att datorn mår bättre riktigt raskt. Vet hur jobbigt det är med datorkrångel.
Ser sen fram emot säsongsstarten. Och, jag är taggad att sätta igång med fototrissandet igen. :)