söndag, april 13, 2014

Gula vinnarbilder


Nu är tävlingen med tema gult avgjord och vi har fått en vinnare, samt en silver- och bronsmedaljör! Det har varit ännu en omröstning som varit väldigt jämn, vilket är kul tycker jag! Jag har kollat ställningen regelbundet, men har inte vetat förrän alldeles i slutskedet vem som skulle ta hem segern. Och vinnaren är den som ligger bakom trissen jag visar här ovan och det är...

... Jessica Kleveland!

Ett stort grattis till vinsten Jessica!

På en hedrande andra plats kom Åke a.k.a Nacka 144.
Och på tredje plats kom Lottiz.

Grattis allihop! Ni belönas med varsitt presentkort från Coolstuff:

1:a pris   Presentkort värde 1 200 kr
2:a pris   Presentkort värde 500 kr
3:e pris   Presentkort värde 300 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnarna.

Hur hela slutställningen blev kan ni nu se nästan längst ned i omröstningsinlägget. Ett stort tack till alla som tävlat och som röstat i omröstningen! Och ni glömmer väl inte bort att vara med i veckans nya omgång av Fototriss, på tema Personligt.

Hälsningar Helena

6 kommentarer:

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Grattis Jessica och Åke och tack alla som röstat mig till en tredje plats super roligt att se :-D

Anonym sa...

Stort grattis Jessica! :)
Grattis Åke!
Grattis Lottiz!

Åke från Nacka 144 sa...

Stort Grattis Jessica!
Tack Lottiz!
Tack Anonym!
Stort tack till alla som röstade på mig :)
Det är en stor ära att få bli tvåa i detta fina startfält!

Till Er alla andra, bra kämpat där ute :) Ge inte upp! Det går fler tåg, det kommer nya utmaningar :)

Vi syns i personligt :)


Unknown sa...

Wow! Jag vinner aldrig någonting, gud vad glad jag blir! :) Tack till alla som röstat på mitt bidrag! Och grattis till Åka och Lottiz!

Maria LENN Thunholm sa...

Grattis Åke, även de andra, men jag har inte ställt upp i en enda tävling, frakten skulle kosta mer än vinsten.

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Grattis till er alla.
Alltid lika spännande med tävlingarna