lördag, oktober 12, 2013

Nästa tema

I Stockholm är det galet vackert just nu med fantastiska höstfärger i naturen. Så även om vi tangerade vårt årstidstema för några veckor sedan, när senaste tävlingsvinnaren valde ett hösttema, så måste vi ju köra en riktig höstomgång av Så här ser det ut-temat innan hösten övergår i vinter!

NÄSTA TEMA...
... blir därför SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Ja, hur ser hösten ut hos er? Är det lika färgsprakande vackert som hos mig eller har löven redan singlat ner från träden? Ta en höstpromenad och dokumentera hur det ser ut hos dig här och nu och dela sen med dig av dina bilder i en höstig Fototriss.

För er som är nya i Fototriss kan jag berätta att vi en gång per årstid kör detta tema och det är så roligt att kunna göra en bloggresa genom landet och se hur hösten, vintern, våren eller sommaren ser ut hos alla.Det här blir den 21:a gången vi kör årstidstemat och här kan ni hitta till alla tidigare omgångar.

Den här omgången startar när nästa inlägg publiceras, så snart lördag blir söndag, så välkomna att börja länka till era trissar då!

Hälsar
Helena

2 kommentarer:

Åke sa...

Jättekul tema! Är precis tillbaka efter min tidiga morgonpromenad uti skogen där hösten börjat komma till Norrland :)

Åke sa...

Hade ju redan läst ditt tema innan jag gick :) Så kameran fick givetvis en plats :)