lördag, september 24, 2011

Nästa tema kommer direkt från Italien

Jag höll nästan på att glömma bort att det var dags att ge er ett nytt tema, men kom på det i sista minuten så här på fredagskvällen. Jag är ju på semester i Kalabrien i Italien och har liksom tappat dagarna en aning.

Hur som helst, titta gärna in på min blogg och läs mina reserapporter från resan. Eftersom jag är resereporter åt Solresor under veckan, kommer det dagliga uppdateringar där. Till reseinläggen >>

NÄSTA TEMA...
... blev jag inspirerad till idag när vi var i Tropea och jag gick runt och fotograferade vackra gamla byggnader. Veckans tema blir nämligen FÖNSTER. Vad hittar ni för vackra fönster? Eller konstiga, roliga eller fula fönster?

Som vanligt är ni välkomna med era bidrag från och med midnatt!

Arrividerci!

Hälsar Helena direkt från Italien

3 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Vad kul, jag var inte med senaste två veckorna för jag var på Sri Lanka, dålig uppkoppling så jag bloggade bara lite..

Jah Hollis sa...

Vilket sammanträffande. Varje vecka är det ju fönstertema på Susannes fotoblogg och den här veckan är det fönstertemat: Valfritt.
http://susannehultman.se/2011/09/veckans-fonster-146-239-valfritt/
Så jag har redan tagit bilder på ett antal valfria fönstermotiv och kan slå två flugor i en smäll.
Att jag sedan glömde kameran på jobbet i natt är en annan sak. :-P

Axart sa...

Svåraste temat hittils...fått tänka runt och ikring på många olika sätt.
aX