lördag, maj 14, 2011

Nästa tema

Nu har ni fått drömma i en vecka, men idag lördag är sista dagen för drömtemat och i morgon börjar en ny omgång av Fototriss.

NÄSTA TEMA
Vi är framme vid den 136:e omgången av trissen, det betyder att ni fått tampas med många teman under alla dessa veckor som gått sen jag startade Fototriss en gång i tiden. Och det är just ordet MÅNGA som är det nya temat ni ska ha i bakhuvudet när ni fotograferar den här trissveckan. Många - hur kan du illustrera det temat med tre bilder?

Lycka till och på återseende vid midnatt när den här omgången startar!

Hälsningar Helena

P.S. Tusen tack alla som röstat på mina bilder i tävlingen jag varit med i! Omröstningen är visserligen inte klar ännu, men eftersom ställningen redovisas öppet kan jag se att jag den här gången inte hade lyckan med mig, för det är en som tagit en rätt ointaglig ledning. Men jag är glad ändå för alla snälla ord och röster jag fått från er!

Och apropå tävling, så kan jag avslöja att jag håller på att planera för en kommande tävling här i Fototriss också! Mer info kommer när det börjar närma sig.

2 kommentarer:

Karoleen sa...

Nytt tema - ska bli väldigt roligt! Ett nytt inlägg finns hos mig från midnatt inatt =)

Axart sa...

Kändes svårt, blev skoj. Tippar ut min inlägg vid midnatt:)

AX