lördag, mars 05, 2011

Nästa tävlingstema är...

Ja, då ska ni få tävla igen här i Fototriss med chans att vinna en härlig upplevelse - lycka till!

VINSTEN
Vad sägs om en avkopplande spadag? Eller en tandemskärmflygning? Eller kanske en ost- och vinprovning?

Vinnaren får ett presentkort värt 1.000 kr hos Coolstuff som kan utnyttjas på deras upplevelsepaket. (Men presentkortet gäller även på övriga produkter i deras sortiment.)

TÄVLINGSTEMAT
Först tänkte jag ha ett tema som hade direkt koppling till vinsten - uppleva. Men jag fastnade inte för just det ordet, spånade vidare och landade till slut i ett helt annat, som ger fler tolkningsmöjligheter. Första halvan "upp" finns dock fortfarande kvar, även om inte "leva" inte längre gör det :)

Temat som gäller i tävlingen är SE UPP! Uttrycket är dubbeltydigt och kan tolkas på flera sätt, vilket jag hoppas ska ge en variation i bidragen. I del 52 av trissen fick ni också det temat och då skrev jag så här: Man skulle kunna tolka det som att titta uppåt, att ta bilder ur ett underifrån-perspektiv, eller kanske se upp är en varning för något?

Ja, välj själva vad Se upp ska stå för i era trissar och sen är det upp till gästdomaren Mikabella att utse de 10 finalister som hon tycker har tolkat temat på det snyggaste, mest kreativa eller roligaste sättet.

TÄVLINGSREGEL
För att delta i tävlingen ska ni i ert trissinlägg länka till Coolstuffs upplevelsepaket: http://www.coolstuff.se/category/Upplevelser

TÄVLINGSSTART SÖNDAG
Tävlingen startar vid midnatt mot söndag, när jag publicerar tävlingsinlägget. Där får ni mer detaljerad info.

Lycka till!

Hälsar Helena

Inga kommentarer: