onsdag, januari 26, 2011

Rösta om nästa tema!

Ett av era önskemål inför 2011 var att ha omröstningar om kommande tema här i Fototriss och nu tänkte jag att ni ska få vara med och påverka nästa veckas trissomgång genom att välja ett av de tre förslag som jag ger er här. Rösta här nedanför!

De tre alternativen har jag hämtat från årets första omgång av Fototriss (Gissa temat), då ni själva valde den röda tråden i era bilder:

Alternativ 1 - Dröm - kommer från Maria-Thèrése.
Alternativ 2 - Fågel, fisk eller mittemellan - kommer från Carola.
Alternativ 3 - Spel - kommer från mindag-k.

Omröstningen stängs fredag kväll kl 22 och på lördag morgon avslöjar jag vilket tema som fick flest röster av er.

Hälsningar
Helena




Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

Nämen! Vad roligt!
Då röstar jag på något annat än Dröm bara för att jag redan gjort det :D

Kerstin sa...

Kul med omröstningar! :)

Carola sa...

Oj, va roligt att mitt tema fick vara med i röstningen :)