söndag, februari 21, 2010

Fototriss del 83: Oväntat

Sitter på landet och tittar ut på snön som envist singlar ner mot marken, medan jag förbereder veckans inlägg. Även den här veckan har jag hämtat temat från Fotostafetten (där kom det från Ingalill), vars första omgång nu är avslutad. Gå gärna in här och klicka er runt hos deltagarna och följ hur temat förändrades varje gång stafettpinnen vandrade vidare till nästa person. Det kommer att bli fler Fotostafetter framöver och jag kommer meddela här när det börjar bli dags, så har ni chansen att anmäla er till laget.

VECKANS TEMA
Det är ingen överraskning att det är dags för Fototriss varje söndag. Vilket tema det blir är dock kanske oväntat, om ni inte kan läsa mina tankar. Så den här veckan fokuserar vi på just OVÄNTAT. Hur kan du låta dina bilder illustrera något oväntat? Fundera på och visa oss!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema
2. Länka tillbaka till Fototriss, gärna direkt till detta inlägg
3. Skriv in DIREKTLÄNKEN till din triss i MrLinky-formuläret nedan

För mer information om Fototriss och reglerna - läs här eller i högerspalten.

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Deltagare i Fototriss del 83: OVÄNTAT
  • Theme of the week is UNEXPECTED
  • Fototriss = show 3 photos on the given theme, then sign in to Mr Linky below. For more information in english, CLICK HERE

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

12 kommentarer:

Gunilla sa...

Oväntat visar olika gåvor:
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/2010/02/ovantat.html

Jah Hollis sa...

Inte oväntat var det rätt många som hann före fastän jag tyckte jag var snabb. :-)

Unknown sa...

Morrn.

Bilder på plats....

Oväntat fort.....

Ha de bra.

Hasse A

Sussilusen sa...

Och för mig var det helt oväntat att komma bland de första 100.
Ha en bra söndag

Veronica sa...

Nyfotat och kanske temat inte är så jätteoväntat................=)

Bitten sa...

Kanske inte helt oväntat att det är Wille på mina bilder.

Anni sa...

En djupdykning i arkiven för att finna en oväntad upplevelse - att jag ägnat förmiddagen åt att baka bullar och äppelkakor är ju inget oväntad motiv att fotografera...

Ladyinblue sa...

Lite nya bilder är ju oväntat kanske men nu blev det nya oväntat.:)

Satu sa...

Mitt bidrag ligge ruppe nu :) Nu skall jag kika runt lite på era :D

Raz sa...

Så ja! Äntligen har jag hunnit ta min bilder till trissen! =)

Jenny sa...

Efter en stunds funderande fick jag också ihop tre bilder på temat "OVÄNTAT".
Inte helt enkelt....tyckte jag!
Men det skadar nog inte att fundera en stund extra ibland.
Nu finns dom här i alla fall!
//Jenny

http://varietasdelectat-jenny.blogspot.com/2010/02/fototriss-ovantat-den-22-feb-2010.html

Marika sa...

Hej! Första veckan jag är med här. Vilken rolig idé med fototriss! Mycket bra initiativ :)
Här kommer jag hänga mycket känner jag på mig.
Mvh Marika